مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید و فروش بلور ایرانی
خرید و فروش بلور ایرانی

خرید و فروش بلور ایرانی

خرید و فروش بلور ایرانی در بازار های جهانی به چه میزانی می باشد؟ ایا می توان با صادرات انواع مختلف ظروف بلور و کریستال تولید شده توسط کارخانجات تولید کننده داخلی، به ارزآوری مناسبی دست پیدا نمود؟

ظروف بلور و کریستالی که امروزه توسط بسیاری از شرکت های بزرگ ایرانی که در ادامه نام برخی از آنها را بیان می نمایم تولید و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شوند دارای کیفیتی مناسب و قیمت های رقابتی با نمونه های خارجی می باشند و خرید و فروش بلور ایرانی در بازار های بین المللی می تواند سود خوبی را برای کشور و تولید کنندگان داشته باشد.

خرید و فروش بلور ایرانی

تولیدکنندگان ظروف بلور و شیشه در ایران

آشنا بودن با تولیدکنندگان ایرانی ظروف بلور و کریستال و اینکه هر کدام چگونه محصولاتی را تولید و روانه بازار می نمایند می تواند در انتخاب و خرید بسیار مناسب و کمک بزرگ و شایانی را به همراه داشته باشد. تنها تعدادی از چند کارخانه تولیدکننده ظروف بلور و شیشه در ایران می باشند که هر کدام به نوبه ی خود سهمی از بازار بلورجات ایران و بازار های صادراتی را کسب نموده اند.

  • کارخانه بلور شیشه اصفهان
  • گروه صنعتی شیشه کاوه
  • شرکت بلور نوری تازه
  • شرکت شیشه شوگا
  • کارخانه شیشه ایران
  • شرکت بلور زنگان ایران
  • کارخانه بلور لرستان و…

خرید و فروش بلور ایرانی

خرید و فروش بلور ایرانی

ظروف بلوری تولید شده توسط کارخانجات فوق هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند که خریداران باید بر اساس تجربه خود یا مشاوره گرفتن از افراد متخصص این حوزه، برای خرید اقدام نمایند چرا که خرید بدون آگاهی می تواند ضرر های بسیاری را برای خریداران به همراه داشته باشد.

خرید و فروش بلور ایرانی

خرید و فروش بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه، بدون شک یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدکننده ظروف بلوری در ایران می باشد که از نظر تنوع در تولید انواع ظروف می تواند حرف نخست را در میان کارخانجات ایرانی داشته باشد و همین تنوع بسیار بالا در خطوط تولید این کارخانه، باعث شده است تا بتواند در بازار خرید و فروش بلور ایرانی از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

یکی از نقاط ضعف بلور کاوه، کیفیت پایین محصولات تولید شده در این کارخانه می باشد.

بلور کاوه در بازار بلورجات ایرانی، معروف به جنس های ارزان قیمت می باشد و این قیمت پایین باعث شده است تا کیفیت نهایی محصولات تولید شده در کارخانجات کاوه در مقایسه با اصفهان یا نوری تازه از کیفیت پایین تری برخوردار باشد.

خرید و فروش بلور ایرانی

خرید عمده بلور اصفهان

یکی از کارخانجات موفق ایرانی در بازار های بین المللی و صادرات ظروف بلور نشکن، کارخانه بلور و شیشه اصفهان می باشد. این شرکت که از زمان تولید اولین محصولات خود، به تولید باکیفیت اهمیت ویژه ای داده بود امروزه نیز از این موضوع غافل نشده است و توانسته است با تولید محصولات باکیفیت، در بازار های جهانی بسیار موفق عمل بنماید و همواره شاید بیش از ۴۰ درصد از محصولات خود را برای صادرات به بازار عرضه می نماید.

اگر شما هم از تاجران یا بازرگانی هایی می باشد که در زمینه صادرات بلور فعالیت دارید و می خواهید بلور اصفهان را نیز برای صادرات انتخاب کنید، می توانید با بازرگانی بلور و شیشه اراد که در ارتباط مستقیم با کارخانه بلور اصفهان می باشد در ارتباط باشید.

خرید و فروش بلور ایرانی

فروش محصولات بلور نوری تازه

کارخانه بلور نوری تازه که اولین کارخانه ایرانی تولیدکننده ظروف بلور طرح دار در کشور می باشد نیز از کارخانجات موفق تولیدکننده ظروف بلور در ایران می باشد که از جمله خط مشی هایی این شرکت، تولید ظروف طرح دار و زیبا و شکیل اما باکیفیت می باشد که بتواند نیاز آن دسته از خریدارانی که به دنبال محصولات باکیفیت اما زیبا می باشند را پاسخگو باشد.

خرید و فروش بلور ایرانی

انواع سرویس های بلور و کریستال

یکی از بزرگترین و پر رفت و امد ترین قسمت بازار های بلورجات در شهرهای بزرگی چون تهران یا اصفهان، به آن دسته از فروشگاه هایی متعلق می باشد که به فروش سرویس های بلور و کریستال مشغول می باشند چرا که برای بسیاری از نو عروسان اولین انتخاب سرویس های پذیرایی را به ظروفز از جنس بلور و کریستال اختصاص می دهند.

  • سرویس بلور پذیرایی
  • سرویس بلور چای خوری
  • سرویس صبحانه خوری بلور
  • سرویس غذا خوری بلور
  • سرویس دکوراسیون بلور و کریستال
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه و زنگان

فروش بلور کاوه و زنگان در کنار برند های نا اشنا تر چون گمین و …