مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / خرید و فروش بلور کاوه
خرید و فروش بلور کاوه

خرید و فروش بلور کاوه

خرید و فروش بلور کاوه در بازار بلور فروشان ایران به گونه ای می باشد که در هر فروشگاهی که در زمینه عرضه ظروف بلوری مشغول به فعالیت می باشد مراجعه کنید از تولیدات کاوه وجود دارد.

اما چه عواملی سبب شده است تا باعث شود خرید و فروش بلور کاوه در بازار بسیار زیاد باشد؟ از یک سو قیمت و از سویی دیگر خاص بودن تولیدات این شرکت مانند گیلاس ها و لیوان های پایه دار از جمله عوامل کسب این بازار است.

خرید و فروش بلور کاوه

خرید و فروش بلور کاوه در ایران

در بازار بلور فروشان و صنف لوازم خانگی، یکی از قسمت هایی که تقریبا در هر زمان از سال، مشتریان مخصوص به خود را دارا می باشد، فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش محصولات بلور و شیشه ای مشغول به فعالیت هستند.

از میان انواع برند های داخلی نیز خرید و فروش بلور کاوه در بین مغازه داران به نسبت سایر تولیدکنندگان و کارخانه ها بیشتر می باشد چرا که تنوع خئب، قیمت پایین را به خود اختصاص داده است و می تواند بهترین گزینه برای خرید ظروفی باشد که می خواهید به عنوان مصارف شخصی استفاده کنید.

خرید و فروش بلور کاوه

صادرات بلور کاوه

البته بحث خرید و فروش بلور کاوه و اینکه دست فروشان و مغازه داران از فروش تولیدات این شرکت می توانند به سود بالایی برسند، تنها مخصوص به بازار بلور فروشان در ایران نمی باشد بلکه،  در زمینه صادرات نیز، کارخانه بلور و شیشه کاوه هم اکنون در سال، بیشترین صادرات این کالا را به خود اختصاص داده است.

همانند سایر محصولاتی که در کشور تولید و صادر می شوند و بیشترین خریداران انها، کشور های زیر هستند ظروف بلور کاوه نیز حجم بالایی از تولیدات خود را به کشور های زیر صادرات می کنند.

  • عراق
  • افغانستان
  • پاکستان
  • تاجیکستان
  • ترکمنستان
  • ارمنستا
  • کرجستان
  • اذربایجان
خرید و فروش بلور کاوه

راهنمای خرید محصولات بلور کاوه

داشتن یک مشاور و راهنما در امر خرید می تواند کمک بسیار بالایی را به خریدار بکند و باعث شود تا شروع کار خود را با موفقیت انجام بدهد و در زمینه خرید و فروش ظروف بلوری و شیشه ای نیز می توانید از مشاوره های مجموعه اراد کریستال استفاده کنید.

اولین مشاوره و راهنمایی که در امر خرید و فروش بلور کاوه می توانیم خدمت شما بیان داشته باشیم میزان خرید شما و مکان خرید شما می باشد. اگر شما فردی تازه کار هستید و مغازه و فروشگاه خود را تازه دایر کرده اید و می خواهید ابتدا با سرمایه کم کار را شروع و بازار را ارزیابی کنید بدون شک خرید از کارخانه به هیچ وجه به نفع شما نخواهد بود.

حداقل سفارش از کارخانه یک ماشین خاور می باشد اما نه با تنوع بالا، بلکه تنوع کاری شما تنها محدود به ۲۰کالا است و از هر کالا نیز باید ۲۰کارتن سفارش خرید بدهید تا بتوانید با قیمت کارخانه ای خرید کنید در حالی که اگر همین میزانن مبلغ یک خاور را از مراکز پخش خرید کنید می توانید تنوع محصولات خود را به بالایی ۱۰۰کارتن هم برسانید و این یعنی عدم سوخت پول و سرمایه و ازمایش کردن بازار خرید و فروش در اطراف خود.

خرید و فروش بلور کاوه

توسعه بلور کاوه

شرکت توسعه بلور کاوه را قطعا می توان یکی از عوامل موفقیت این شرکت در فروش بیشتر نام برد چرا که ظروفی که در این واحد تولید و به بازار عرضه می شوند تقریبا در هیچ کارخانه ای از ایران یا تولید نمی شوند یا با این حجم و تنوع وجود ندارد.

از جمله اولین و تنها محصول انحصاری کارخانه توسعه بلور کاوه بدون شک باید به گیلاس ها اشاره داشت که نه تنها باعث شد ارزا از کشور خارج نشود و نیازی به نمونه های ترکیه ای نداشته باشیم بلکه، با صادرات همین کالا به کشور های همسایه، به سود نیز برسیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه و زنگان

فروش بلور کاوه و زنگان در کنار برند های نا اشنا تر چون گمین و …