مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور گمین / شرکت بلور شیشه لرستان و گمین
کارخانه زنگان گلس

شرکت بلور شیشه لرستان و گمین

شرکت بلور شیشه لرستان و گمین یکی از برند هایی است که در ایران در زمینه تولیدات این محصولات مشغول به فعالیت می باشد و توانسته است با تولید لیوان ها و نیم لیوان های مقرون به صرفه به بازار خوبی دست پیدا کند.

صنعت شیشه بلور یکی از صنایع بسیار موفق ایرانی در سال های اخیر بوده است. فعالان این حوزه در سال های اخیر توانسته اند علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی به واسطه کیفیت مرغوب تولیدات خود به رقابت با انواع نمونه های مشابه داخلی بپردازند و به بهترین تولید کننده های این محصولات در منطقه و یکی از برترین های دنیا تبدیل شود. در ادامه به معرفی برخی از برند های برتر تولید کننده محصولات شیشه و بلور در کشور و مقایسه محصولات آن ها با نمونه های مشابه خارجی  می پردازیم.

شرکت بلور شیشه لرستان

فروش و پخش محصولات شرکت بلور شیشه لرستان

مجموعه اراد کریستال می تواند به روز ترین قیمت ها و جدید ترین تولیدات شرکت بلور شیشه لرستان را برای خریداران به اقصی تقاط ایران بصورت عمده و از درب کارخانه ارسال کند و شما همکاران عزیز نیز می توانید با ما همراه باشید.

شرکت بلور شیشه لرستان

لیوان نومینا ساخت کدام کشور است

شرکت بلور وشیشه لرستان که پیش تر به آن اشاره کردیم یکی از برترین برند های تولید کننده محصولات بلور است و همان طور که از نام برند پیداست در کارخانجات آن در استان لرستان مستقر هستند . محصولات شرکت بلور لرستان به نوبه خود یکی از بهترین های حوزه شیشه بلور ایران محسوب می شوند. از برترین محصولات این گروه تولیدی می توان به لیوان محک فرانسه که با الهام از مدل فرانسوی آن تولید شده و لیوان مدل نومینا اشاره کرد .

لازم به ذکر است قیمت لیوان محک فرانسه در مقایسه با نمونه اصلی آن بسیار ازران تر است و ظاهر زیبا و شکیل لیوان نومینا باعث شده این سوال که لیوان نومینا مدل کدام کشور است در ذهن بسیاری از مستریان نقش بندد.

شرکت بلور شیشه لرستان

کانال تلگرامی شرکت بلور شیشه لرستان

تجار و مصرف کننده ها می توانند با مراجعه به کانال تلگرامی کارخانه بلور لرستان با اطلاع از جدید ترین و آخرین مدل های متنوع محصولات تولیدی این برند و هم چنین با اطلاع از آخرین قیمت های محصولات خریدی هوشمندانه، آسان و مقرون به صرفه داشته باشند. هم چنین با مراجعه به شبکه های اجتماعی  برند بلور شیشه لرستان می توانند از  طرح های دوره ای این برند و تخفیفات ویژه محصولات این برند بر خوردار شود .

AradCrystal

کانال تلگرام محصولات شرکت بلور لرستان
شرکت بلور شیشه لرستان

بازار صادرات و خرید بلور ایرانی

در مقایسه کیفیت محصولات  و تولیدات داخلی با نمونه های مشابه خارجی تولید شده توسط برترین تولید کننده های این حوزه از قبیل کشورهایی مانند فرانسه و چک به دلیل قدمت فعالیت این کشور های  در حوزه انواع محصولات بلور شیشه تولیدی آن ها از کیفیت و شکل ظاهری بهتری برخوردارند. قابل ذکر است که مزایای اشاره شده نیز با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیاد محصولات تولید این کشور ها به خصوص برای مصرف کننده های داخلی توجیه اقتصادی قابل ملاحظه ای ندارد.

مقایسه کیفیت محصولات و تولیدات داخلی با نمونه های مشابه خارجی تولید شده توسط سایر کشورهای آسیایی مانند امارات، چین، ژاپن، ترکیه و غیره به جرات می توان ادعا کرد که محصولات تولید ایران از نظر کیفیت با محصولات تولیدی این کشورها برابری می کند و در برخی موارد حتی برتری های قابل توجهی نیز دارند به اضافه که قیمت تمام شده محصولات ایرانی برای مصرف کننده ها و به خصوص مصرف کننده های داخلی بسیار مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

شرکت بلور شیشه لرستان

کارخانجات بلور و شیشه کاوه

کارخانجات بلور شیشه کاوه یکی از موفق ترین و برترین گروه های تولیدی فعال در حوزه تولید محصولات بلور داخلی محسوب می شوند. از برند های تولیدی می توان به برند هایی مانند:

  • توسعه بلور کاوه
  • شیشه مظروف یزد
  •  بلور و شیشه
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com