مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / عمده فروشی بلور حراجی
عمده فروشی بلور حراجی

عمده فروشی بلور حراجی

عمده فروشی بلور حراجی در سرتاسر کشور بازار خرید و استقبال بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و تنها منوط به استان های کم بضاعت نمی باشد.

با توجه به اینکه در خرید عمده فروش بلور حراجی سود بیشتری قرار دارد و فروشنده می تواند در هر نقطه از شهر که بخواهد اقدام به دست فروشی کند لذا فرشونده های بیشتری نیز دارند.

عمده فروشی بلور حراجی

عمده فروشی بلور حراجی ارزان قیمت

ارزان قیمت این ظروف به نسبت سایر لوازم خانگی از یک سمت و از سویی دیگر نیز تنوع کالایی در محصولات بلور و شیشه سبب شده است تا بیشترین حجم فروش دست فروشان برای این قسمت از اشپزخانه به بلور اختصاص یابد.

در بین کارخانه هایی که در زمینه تولید ظروف بلور در کشور در حال فعالیت می باشند نیز باید بدانید که محصولات کدام شرکت را با چه قیمتی باید خریداری کرد و با چه نرخی باید به فروش رسانید تا بهترین سود را بدست اورد لذا اگر هیچ اطلاعاتی نیز ندارید می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال همراه باشید تا اطلاعات خود را در مورد ظروف بلور و شرکت های شناخته شده  کمتر ناشناس را بیشتر بشناسید.

عمده فروشی بلور حراجی

شیشه و بلور حراجی ۲۰۰۰فروش و ۵۰۰۰فروش

در میانه های سال ۹۹بود که شاهد نرخ افزایش قیمت های محصولات بلور و شیشه همه کارخانه های زیر بودیم.

  • بلور کاوه
  • اصفهان گلس
  • بلور نوری تازه
  • زنگان شیشه
  • بلور شیشه ایران
  • بلور شوگا
  • لرستان بلور
  • گمین کلس
  • و…

این افزایش قیمت باعث شد که دیگر به ظروفی که قبلا می توانستیم انها را بصورت تک و دانه ای و با قیمتی معادل ۲هزار تومان خرید کنیم موجود نباشند و در این موقع از سال شاید کمترین قیمت به نرخ ۳۵۰۰تومان باز می گردد.

لذا باید بدایند در هر زمان، این واژه بلور حراجی تنها دیگر بخ همان ۵۰۰۰فروش ها باز نمی گردد و اینکه چه محصولاتی را باید با این نرخ به فروش رسانید.

عمده فروشی بلور حراجی

پخش عمده بلور ارزان قیمت

مجموعه اراد کریستال بزرگترین مرکز پخش بلوریجات ایرانی ان هم با قیمت کارخانه در سرتاسر کشور می باشد. این پخش به دو صورت عمده و حداقل سفارش خرید یک ماشین خاور و از درب کارخانه به سرتاسر کشور می باشد و فروش خرده بار بصورت حداقل سفارش ده ها کارتن می باشد که این نوع از پخش به باربری ارسال می شود.

عمده فروشی بلور حراجی

کانال بلور ارزان

ایا می دانید که محصولات کدام کارخانه را می توانید به عنوان بلور ارزان قیمت به فروش برسانید یا خیر؟ ایا تنها به نام بلور کاوه و یا بلور گمین در بازار به گوش تان خورده است؟ یا مثلا برای لیون های دسته دار به نام هایی چون محک و منصور دست یافته اید؟

باید بدایند که محصولات شرکت شیشه و بلور کاوه می توانند اولین گزینه و بهترین گزینه جهت عمده فروشی بلور حراجی باشند اما بهتر است تنها به تولیدات این شرکت اکتفا نکنید و با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه اراد کریستال شناخت خود به نسبت سایر تولیدات ایرانی بیشتر کنید تا بتوانید تنوع کار خود را نیز بشتر کنید.

عمده فروشی بلور حراجی

بلور کاوه

بلور کاوه نامی اشنا در صعت بلور ایران می باشد. این شرکت با در دست داشتن به روز ترین دستگاه های تولید ظروف بلور و شیشه دنیا در خطوط تولید خود توانسته است نه تنها نیاز بازار داخلی را از محصولات چینی و ارزان قیمت سایر کشور ها بی نیاز و برطرف کند بلکه، توانسته است با صادرات این محصول به سرتاسر دنیا، ارزاوری خوبی نیز برای کشور داشته باشند.

عمده فروشی بلور حراجی

پخش بلور

مراکزی در سرتاسر هر استان وجود دارند که در زمینه پخش عمده بلور مشغول به فعالیت هستند و قیمت های بسیار مناسبی نیز برای فروش گذاشته اند اما متاسفانه به دلیل کم اگاهی بسیاری از خریداران خرده، انها به بازار بلور فروشان در استان تهران و اصفهان و کرج مراجعه می کنند و از فروشگاه های سنتی خرید می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید بلور کاوه

خرید بلور کاوه با قیمت حراجی

خرید بلور کاوه با قیمت درب کارخانه را می توانید به صورت عمده و ماشین …