مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور زنگان / فروش بلور کاوه و زنگان
فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه و زنگان

فروش بلور کاوه و زنگان در کنار برند های نا اشنا تر چون گمین و نومینا در اراد کریستال به صورت عمده ماشینی و خرده کارتنی هم در بازار داخلی و هم برای صادرات انجام می شود.

یمت فروش بلور کاوه به صورت خرید کارتنی و ماشینی صد در صد با یکدیگر متفاوت می باشند و برای اینکه بدانید این تفاوت ها در کجا هست کافی است با ما در ارتباط باشید.

فروش بلور کاوه

کانال تلگرامی فروش بلور کاوه

اگر شما در شهرستانی مغازه دار هستید و امکان حضور در اصفهان را ندارید ولی تمایل دارید که با یمت بسیار عالی و از درب کارخانه خرید کنید یکی از این راه ها است که در کانال تلگرامی فروش بلور کاوه عضو شوید.

یک عضویت ساده در این شبکه اجتماعی می تواند شما را در هر نقطه از کشور که باشید و در کوتاه ترین زمان، هم با محصولات جدید شرکت اشنا شوید و هم از شرایط خرید با قیمت درب کارخانه اطلا پیدا کنید و هم به روز ترین قیمت محصولات تولید شده در گروه صنعتی شیشه کاوه را دست داشته باشید.

ARAD CRYSTAL

معرفی محصولات بلور کاوه در شبکه اجتماعی تلگرام
فروش بلور کاوه

محصولات بلور شیشه کاوه

در بین کارخانه هایی که در ایران و در زمینه تولید ظروف شیشه ای که کاربرد ان در زندگی روزمره ما بسیار زیاد است مانند انواه ظروف نوشیدنی و غذا خوری که در زیر به برخی ازا نها اشاره می کنیم محصولات گروه صنعتی بلور کاوه طعا متنوع ترین گونه ها را در ایران تولید و به بازار عرضه می کند.

در نظر داشته باشید که تولید متنوع از همه محصولات ان هم به صورت های چند محصولی نیاز دارد تا اندکی از کیفیت کار گرفته شود و به تنوع داده شود لذا کیفیت کار های بلور کاوه به نسبت بلوریجات اصفهان و نوری تازه کمتر می باشد.

محصولات تولیدی در گروه صنعتی شیشه کاوه بسیار زیاد است و تنها گوشه ای از انها شامل موارد زیر هستند

  • انواع لیوان ها و نیم لیوان ها و فنجان ها
  • ظروف غذا خوری مانند بشقاب های تخت و گود و پیش دستی
  • محصولات پذیرایی مانند قاب و میوه خوری و اجیل خوری
  • محصولات سرو شکلات و بستنی خوری
  • سینی و دیس
  • و…
فروش بلور کاوه

بلور کاوه سبز رنگ

شرکت بلور و شیشه کاوه تنها شرکت در ایران می باشد در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که توانسته است انواع مختلف از رنگ ها را به بازار عرضه کند. رنگ های متنوعی که توانسته است بازار خوبی را برای فروش در ایران و حتی در کشور های همسایه نیز بدست اورد. البته باید بیان کرد که برخی از این رنگ ها فروش خوب و استقبال بالایی داشته اند و برخی نیز خیر

  • سبز
  • ابی
  • صورتی
  • نازنجی
  • بنفش
فروش بلور کاوه

خرید بلور زنگان

کارخانه بلور شیشه زنگان که در کشور ما یا حتی کشور های همسایه با نام هایی غیر از این اسم شناخته می شود را می توان به سومین تولید کننده بلور های باکیفیت در کشور مان لقب داد که محصولات تولیدی این شرکت بعد از اصفهان و نوری تازه توانسته است برند کیفیت را به خود اختصاص بدهد.

کارخانه زنگان پارس زنجان در ابتدا چند محصول بیشتر برای فروش نداشت که بیشتر ش شامل نیم لیوان ها و لیوان ها و کاسه ها می شد ولی امروزه توانسته است تقریبا خانواده پذیرایی را نیز به بازار عرضه کند.

جهت خرید عمده برای صادرات و خرید برای پخش از محصولات کارخانه بلور زنگان با ما در ارتباط باشید.

فروش بلور کاوه

قیمت بلور نومینا

بلور نومینا یک برند ایرانی است که بسیاری فرض می کنند محصولات این شرکت تولید خارجی هستند چرا که در روی محصولات یا کف انها ذکر شده است مدل فرانسه و در بدنه کارتن و بسته بندی نیز هیچ اسمی از ایران نیست.

محصولات بلور لرستان نومینا بیشتر شامل انواع لیوان ها و نیم لیوان ها می باشند.

  • لیوان محک و منصور
  • لیوان نیوجرسی و تینا و هانتر
  • لیوان صوفیا و الیزابت
  • و…
فروش بلور کاوه

پخش عمده بلور گمین

بلور گمین نیز یکی دیگر از شرکت های تولید کننده ظروف بلوری در کشور می باشند عمده فروش این شرکت از تولید لیوان های محک و منصور می باشد چرا که پایین ترین یمت این نوع از کالا را درا ختیار دارد و فروش بعدی این کارخانه به محصولات اردو خوری می رسد.

اگر قصد دارید بلور های ایرانی را صادرات کنید کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه زنگان گلس

کارخانه زنگان گلس پارس زنجان

کارخانه زنگان گلس پارس زنجان در کشور ما امروزه توانسته است سهم بسیار خوبی را …