مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / فروش فوق العاده بلور نوری تازه با تخفیف
فروش فوق العاده بلور نوری تازه

فروش فوق العاده بلور نوری تازه با تخفیف

فروش فوق العاده بلور نوری تازه با قیمت عالی درب کارخانه به سرتاسر کشور سبب شده است تا خریداران بتوانند بصورت خرده باری خرید محصولات این شرکت را با تخفیف بیشتری داشته باشند.

لذا بسیاری از خریداران به دنبال این هستند تا بتوانند تولیدات شرکت را به گونه ای خریداری کنند که بتوانند از تخفیف برخوردار باشند تا در نهایت سود خوبی در هنگام خرده فروشی داشته باشند. از فروش فوق العاده بلور نوری تازه توسط بازرگانی حاضر غافل نشوید.

فروش فوق العاده بلور نوری تازه

فروش فوق العاده بلور نوری تازه

همانگونه که باید اطلاع داشته باشید یا اگر در زمینه قیمت بلور های ایرانی اطلاع کافی ندارید باید در جریان باشید که تقریبا در بین همه کارخانه تولیدکننده ظروف بلوری، شرکت بلوری نوری تازه با توجه به اینکه در زمینه طراحی ظروف خود هزینه های بسیار زیادی را در نظر دارد لذا بالاترین قیمت به محصولات شرکت بلور نوری تازه متعلق می باشد.

پیشنهاد ما برای این دسته از خریداران، تنها دو روش است، روش اول خرید از کارخانه می باشد که برای اینگونه خرید، باید سفارش ماشین خاوری و هر قلم ۱۰کارتن را داشته باشید. اما اگر سرمایه کافی ندارید می توانید از روش دوم خرید که پیشنهاد ما نیز همین روش است استفاده کنید و آن هم سفارش کارتنی می باشد ولی از مراکز پخش و فروش معتبر.

ما نیز به عنوان یک مرکز پخش و فروش کلی انواع بلور های ایرانی و بخصوص بلور نوری تازه، بر آن شده ایم تا بتوانیم محصولات پر فروش شرکت بلور نوری تازه را با قیمت درب کارخانه ولی با تخفیف کمتری در اختیار خریدارانی در هر کجای کشور که باشند قرار بدهیم.

فروش فوق العاده بلور نوری تازه

خرید سرویس های بلور نوری تازه

امروزه تنوع بسیار بالایی که در انواع ظروف و لوازم خانگی بخصوص برای بلور و کریستال را شاهد هستیم و این امر سبب شده است تا شاید اگر بخواهید برای جهیزیه یک سرویس کامل را خریداری کنید دچار یک سردر گمی بشوید که کدام برند را انتخاب کنید تا هم قیمت مناسب ترین داشته باشد و هم کیفیت و زیبایی مخصوص به خود را در هر زمانی حفظ کند.

امروزه شرکت بلورشیشه نوری تازه با تولید سرویس هایی پذیرایی و غذا خوری بسیار زیبا و باکیفیت، امر خرید جهیزیه بلور را بسیار اسان نموده است و این تنها خریدار است که باید بر اساس سلیقه خود نسبت به انتخاب یکی از مدل ها که می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • خانواده می جی
  • خانواده اپیوم و بوگاتی
  • خانواده فونیکس
  • بوتیکان
  • دالیا
  • پاریس
  • دایموند و...

در هنگام خرید ظروف بلور برای جهیزیه بهتر است به فاکتور های یک ظرف بلوری خوب و باکیفیت توجه داشته باشید که می توان برای نمونه به رنگ ظرف اشاره داشت. طرف بلور باکیفیت بسیار شفاف و بدون مات می باشد.

فروش فوق العاده بلور نوری تازه

کانال تلگرامی معرفی محصولات شرکت بلور شیشه نوری تازه

محصولاتی که در کارخانه بلور نوری تازه تولید می شوند تنها با همین برند نیست و اگر اطلاع کافی در مورد تولیدات این شرکت نداشته باشید ممکن است تا مدت ها با قیمت به نسبت بالاتری از این ظروف خرید داشته باشید.

تولیدات این شرکت در دو دسته بلور و یک دسته کریستال قرار می گیرد.

  • ظروف بلوری ساده با نام نوری تازه
  • ظروف بلوری طرح دار معروف با برند ساکورا
  • ظروف کریستال لیزا موری

NORITAZEHGLASSIND@

فروش فوق العاده بلور نوری تازه

فروش کریستال لیزا موری با قیمت عالی

محصولات کریستال به دلیل دارا بودن سرب درخشندگی بسیار فوق العاده ای دارا هستند و همین امر سبب شده است تا تولیدات کریستال بیشتر برای دکوراسیون انتخاب بشوند اما کریستال لیزا موری با استفاده از تولید کریستال بدون سرب توانسته است بازی را برای این ظرف تغییر بدهد.

کریستالی بدون سرب و سبک که سبب شده است تا هزینه تولید آنها کمتر بشود و در نتیجه تنوع تولید به همه اقلام مصرفی برسد و در نتیجه بتوانند وارد بازار خرید و فروش لوازم خانگی نیز بشوند.

کریستال لیزا موری با خانواده های زیر در حال عرضه و فروش می باشند.

  • رنسانس
  • ورسای
  • الیزه
  • پالادیوم
  • ایندکس
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه و زنگان

فروش بلور کاوه و زنگان در کنار برند های نا اشنا تر چون گمین و …