مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / قیمت خرید بلور اصفهان در بازار بلور فروشان
قیمت خرید بلور اصفهان

قیمت خرید بلور اصفهان در بازار بلور فروشان

قیمت خرید بلور اصفهان را با چه معیار هایی می توان بررسی نمود و گفت که بهترین و باکیفیت ترین اجناس تولید شده داخلی در بازار بلور فروشان می باشند؟

یکی از مواردی که در بحث فروش محصولات بلور و شیشه در قسمت تولید و فروش و بازاریابی شرکت ها مد نظر می باشد این است که ایا تولید یک محصول خاص مقرون به صرفه می باشد یا خیر و اینکه، بعد از تولید ان باید به این محصول تنوع داد یا با همان یک قلم ادامه داد.

قیمت خرید بلور اصفهان

قیمت خرید بلور اصفهان انواع بشقاب ها

یکی از ظروفی که بسیار مورد نیاز است و هر خانواده ای بدون شک به ان نیاز دارد و نه فقط در زندگی بله حتی در سر کار هم از ان استفاده می شود انواع بشقاب ها در سایر های گوناکون است و قیمت خرید بلور اصفهان در این مورد و با در نظر گرفتن کیفیت بسیار مناسب است.

شرکت بلور و شیشه اصفهان برای اینکه در این مورد ظروف بلوری با سایر کارخانه ها مانند بلور نوری تازه به عنوان جدی ترین رقیب خود به رقابت بپردازد تولید این محصول را به یک خانواده سوق دارد هاست که ان را با نام گلایول یا عینکی می شناسند ولی می توان گفت که بهترین و باکییفت ترین نوع جنس در ایران می باشد که توانسته است تا لقن ظروف نکشن و مقاوم را نیز به خود اختصاص بدهد.

قیمت خرید بلور اصفهان

در خانواده گلایول ظروف زیر وجود دارند.

  1. پیش دستی قطر ۱۹ سانت
  2. برنج خوری و خورشت خوری قطر ۲۳ سانت
  3. سالاد خوری
  4. سوپ خوری
  5. دیس های بیضی ۳۰و ۳۸ و۳۶ سانت
  6. دیس گرد
قیمت خرید بلور اصفهان

فروش قاب بلور شیشه اصفهان

اما در نظر داشته باشید که وازه بشقاب تنها نعطوف به همین موارد نمی شوند بلکه می تون قاب های شیرینی خوری را نیز به این نوع از کالا اختصاص داد و اشاره کرده که برای اینکه بتوان به بازار بیشرتی از این کالا که در حوزه ظروف پذیرایی مربوط می شود دست پیدا کرد کارخانه بلور اصفهان تلاش کرده است تا این ظرف را در شکل های مراعی و دایره ای و انحنا دار تولید و در طرح های مختلفی نیز به بازار عرضه کند.

هم چنین نوع پایه دار این کار نیز باعث شدن است تا مشتریان بیشتری به نسبت این کار خریداران سرویس های پذیرایی باشند و در تلاش هستند تا بتوانند زیباترین سرویس را با قیمت مناسب تری خرید کنند.

قیمت خرید بلور اصفهان

کانال تلگرامی بلور اصفهان

یکی از متنوع ترین تولیدات کارخانه بلور اصفهان انواع لیوان ها و نیم لیوان ها می باشند. این نوع از کالا به دلیل پر مصرف بودن و هم چنین داشتن مشتری بیشتر به نسبت سایر ظروف، در همه کارخانه های تولید کننده ظروف بلور و شیشه، دارای چندین مدل می باشند که هر کدام به نوله خود در فروش کارخانه تاثیر مستقیم دارند.

ISFAHANGLASSIND@

کیفیت در تولید لیوان های اصفهان هم در نوع دسته دار و هم در نوع بدون دسته ان باعث شده است تا حتی همیشه با افزایش قیمت کال های خود در بازار خرید و فروش هیچکاه جایکاه خود را از دست تمی دهند.

قیمت خرید بلور اصفهان

لیوان های کارخانه بلور اصفهان

لیوان ها متداول ترین ظرف برای سرو مایعات می باشند از نوشدنی های سرد گرفته تا انواع موارد گرم ان. در این بین با در نظر گرفتن کیفیت کالای تولید شده در هر کارخانه ای باید گفت که قیمت های فروش در هر کدام نیز متفاوت می باشند و این شما خریداران عزیر می باشید که تصمیم می گیرید که یک جنس باکیفیت خریداری کنید یا یک جنس ارزان قیمت و کیفیت کمتر.

چنانچه تمایل دارید تا همه محصولات شرکت بلور اصفهان را از باب قیمت و عکس محصول و نوع بسته بندی در کوتاه ترین زمان به ان دسترسی داشته باشید کافی است تا در کانال تلگرامی بلور و شیشه اصفهان عضو شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بلور کاوه

خرید و فروش بلور کاوه

خرید و فروش بلور کاوه در بازار بلور فروشان ایران به گونه ای می باشد …