مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور نوری تازه
قیمت محصولات بلور نوری تازه

قیمت محصولات بلور نوری تازه

قیمت محصولات بلور نوری تازه را ان هم نه بصورت جداگانه و خانواده ای، بلکه همه تولیداتی که در داخل کشور به فروش می رسند را می توانید در فایل زیر که توسط مجموعه اراد کریستال تهیه و تنظیم شده است دانلود کرده و همیشه به دنبال خود داشته باشید.

با توجه به اینکه قیمت محصولات بلور نوری تازه را می توان گفت گران قیمت ترین کار تولید داخل می باشد لذا یک دغدغه برای خریداران شهرستانی بود که قیمت خرید از درب کارخانه به چه مقدار است؟

قیمت محصولات بلور نوری تازه

لیست قیمت محصولات بلور نوری تازه

لیست قیمت محصولات بلور نوری تازه را در کوتاه ترین زمان ممکنی که حتی به ان می توانید فکر کنید از همین سایت که در زمینه خرید و فروش و پخش بلوریحات ایرانی از کارخانه های شناخته شده و ناشناخته می باشد دانلود کنید و نیاز خود را از هرگونه حضور فیزیکی به بازار های بلور فروشان سنتی اصفهان و تهران برطرف کنید.

قیمت محصولات بلور نوری تازه

معرفی گروه و دانلود کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

شرکت بلور نوری تازه اولین محصولات خود را با نام شوگای زاپن تولید و به بازار عرضه می کردند و این یعنی اینکه در زمان تاسیس این واحد تولید کننده ظروف بلور طرح دار در ایران این شرکت تحت نظر شوگای ژاپن بودند.

کاتالوگی که در فوق شما عزیزان دانلود نموده اید تقریبا می توان گفت که کامل ترین و بی رقیبت ترین نوع حاضر در بازار بلور فروشان می باشد و تقریبا نمونه ان در هیچ فروشگاه اینترنتی یا شبکه های اجتماعی وجود ندارد که نیاز شما را از بابت هر انچه که به خرید ان در بازار داخلی نیاز دارید بی نیاز می سازد.

  • کد محصولات
  • تعداد اقلام موجود در یک کارتن
  • عکس ظروف
  • قیمت یک دست یا یک عدد
  • قیمت کارتن
  • نوع محاسبه تخفیفات
  • مشاهده همه اقلام خانواده در یک فایل
  • فروش محصولات در بازار داخلی
  • و…
قیمت محصولات بلور نوری تازه

کانال تلگرامی بلور نوری تازه

البته ما حتی برای خریداران نیز مسیر دیگری برای اشنایی بیشتر با جدیدترین محصولات تولید شده در شرکت بلور و شیشه نوری تازه نیز فراهم گرده ایم چرا که می دانیم ویرایش کاتالوگ در طول سال یک بار بیشتر انجام نمی شود لذا با عضویت در کانال تلگرامی زیر می توانید از جدیدترین تولیدات کارخانه بلور نوری تازه همراه با قیمت ان اطلاع پیدا کنید.

لینک کانال تلگرامی معرفی محصولات شرکت بلور نوری تازه: NORITAZEHGLASSIND@

قیمت محصولات بلور نوری تازه

عمده فروشی بلور شیشه نوری تازه

با توجه به این موضوع که خرید محصولات بلور نوری تازه بصورت عمده و از درب کارخانه و بدون واسطه یعنی حداقل یک ماشین خاور برای بسیاری از خریداران یا امکان پذیر نیست یا اینکه به صرفه نیست لذا باید به دنبال خرید از مراکز پخش و فروشی باشند که در زمینه خرید و فروش بلور نوری تازه یا حتی سایر تولیدات دیگر شرکت ها مانند بلور اصفهان و کاوه مشغول به فعالیت هستند باشند.

قیمت محصولات بلور نوری تازه

فروش خانواده بوگاتی بلور نوری تازه برند ساکورا

خانواده بوگاتی را در بازار با نام اپیوم نیز به خرید و فروش می رسانند. این محصول از جلمه باکیفیت ترین تولیدات شرکت بلور نوری تازه می باشد که البته جزو برند ساکورا به حساب می ایند و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشند.

با توجه به اینکه خانواده بوگاتی در میان تولیدات ساکورا بدون هیچگونه برجستگی یا طرحی می باشد لذا از خریداران بسیار زیادی برخوردار می باشد و شاهد هستیم که برای انواع رنگ ها یا کار های تزیینی به عنوان اولین گزینه برای امتحان می باشند.

با خرید سرویس پذیرایی بوگاتی بلور نوری تازه بدون شک می توانید از زیبایی و کیفیت آن لذت خاصی ببرید که شامل ظروف زیر می باشند.

  • پیش دستی
  • کاسه کوچک اجیل خوری
  • فنجان
  • کاسه بزرگ میوه خوری در دو نوع پایه دار و بدون پایه
  • قاب شیرینی خوری پایه دار و بدون پایه
  • کاسه متوسط در نوع
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش فوق العاده بلور نوری تازه

فروش فوق العاده بلور نوری تازه با تخفیف

فروش فوق العاده بلور نوری تازه با قیمت عالی درب کارخانه به سرتاسر کشور سبب …