مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / بلور / نمایندگی کارخانه بلور لرستان نومینا
نمایندگی کارخانه بلور لرستان

نمایندگی کارخانه بلور لرستان نومینا

نمایندگی کارخانه بلور لرستان برند معروف نومینا می تواند جهت خرید برای مغازه داران یک گزینه دست اول با قیمت مناسب باشد. برای خرید محصولات گمین و زنگان و لرستان از درب کارخانه با اراد کریستال ارتباط بگیرید.

با توجه به نیاز گسترده بازار امروز به انواع محصولات شیشه بلور و به ویژه ظروف تولید شده با متریال بلور، صنعت گران و تولید کننده های ایرانی نیز تلاش کرده اند با ورود خود به این صنعت و از طریق راه اندازی خطوط تولید شیشه علاوه بر تامین نیاز های بازار داخلی، از طریق عرضه محصولات خود به دیگر کشورهای دنیا جایگاه ویژه ای برای خود دراین حوزه کسب نمایند و در سال های اخیر شاهد موفقیت چشمگیر کارخانه های بلور در عرصه های بین المللی بوده ایم.

نمایندگی کارخانه بلور لرستان

نمایندگی کارخانه بلور لرستان

گروه تولیدی بلور و شیشه لرستان با طراحی و راه اندازی سایت اختصاصی خود روند جستجو، نحقیق و خرید را برای مشتریان خود بسیار سریع و ساده کرده اند، به این صورت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به لیست نمایندگی بلور لرستان در بازار بلور فروشان استان های مختلف دسترسی داشته باشند و از طریق مراجعه حضوری برای تامین محصولات مورد نیاز خود از نمایندگی های معتبر این شرکت اقدام نمایند.

هم چنین متقاضیان اخذ نمایندگی نیز می توانند با مراجعه به سایت از شرایط اخذ نمایندگی کارخانه بلور لرستان نومینا مطلع و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سایت برای احراز هویت و اخذ نمایندگی این برند معتبر و به نام اقدام نمایند و از این طریق گامی موثر در افزایش رونق کسب و کار خود در حوزه شیشه بلور برداشته باشند.

نمایندگی کارخانه بلور لرستان

محصولات تولید بلور و شیشه لرستان

یکی از این تولید کننده های موفق در حوزه صنعت شیشه بلور، شرکت بلور شیشه لرستان است. این گروه تولیدی محصولات خود را با نام تجاری یا همان برند نومینا به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کند.

یکی از سوالات متداول مشتریان در رابطه با برند نومینا این است که کارخانه کجاست که با توجه ارائه توضیحات در مورد این که این برند از تولیدات شیشه بلور لرستان است مشخص می شود که کارخانه تولیدی این محصولات در استان لرستان قرار دارد کیلومتر ۱۰ جاده ازنا الیگودرز و البته دفتر مرکزی فروش در تهران.

از آنجا که یکی از مهمترین فاکتور ها در روند جذب مخاطب و بازار پس از کیفیت، فاکتور قیمت می باشد و با توجه به این که محصولات بلور نومینا در کنار کیفیت از قیمت های مقرون به صرفه ایی نیز برخوردار هستند توانسته اند جایگاه قابل توجهی را در میان برند های تولید داخل و هم چنین محصولات مشابه تولید شده در آسیا به خود اختصاص دهد.

نمایندگی کارخانه بلور لرستان

برند نومینا ساخت کدام کشور است

به عنوان مثال مشتریان می توانند با خرید لیوان نومینا با قیمت عالی کالایی با کیفیتی هم پای محصولات تولیدی کشورهایی مانند ترکیه، امارت، چین، ژاپن، مالزی و غیره را با قیمتی بسیار مناسب تر و ارزان تر تهیه کرده باشند.

هم چنین با توجه به اهمیت قیمت در روند تحقیق تصمیم گیری و در نهایت خرید،  همیشه فروشگاه ها و نمایندگی های محصولات شیشه بلور لرستان نومینا از شلوغ ترین، پر تردد ترین و در نهایت پر رونق ترین  قسمت های بازار های شیشه بلور در همه استان ها محسوب می شود.

و همین امر بسیاری از تجار و کسبه فعال در حوزه محصولات شیشه بلور را برای اخد نمایندگی بلور لرستان نومینا ترغیب کرده است.  افرادی که در نهایت به واسطه احراز شرایط مورد نیاز برای اخذ نمایندگی موفق به کسب نمایندگی بلور لرستان می شوند علاوه بر کسب امتیاز نمایندگی یک برند معتبر می توانند از مزایای دیگری هم چمون برخورداری از طرح های فروش ویژه، تخفیفات ویژه نمایندگی ها، معرفی فروشگاه به عنوان نماینده در سایت شرکت و بسیاری مزایای دیگر برخوردار شوند و از این طریق رونقی دو چندان به بازار کسب و کار خود ببخشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه زنگان گلس

شرکت بلور شیشه لرستان و گمین

شرکت بلور شیشه لرستان و گمین یکی از برند هایی است که در ایران در …