مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / کارخانه بلور و شیشه نوری تازه
خرید بهترین بلور ایرانی

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه نه تنها اولین تولید کننده ظروف کادویی بصورت طرح دار در کشور می باشد بلکه نخستین شرکت ایرانی می باشد که اقدام به تولید ظروف کریستالین در خاورمیانه نموده است.

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

تاریخچه کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه در سال ۱۳۷۵ در شهرک صنعتی شمس آباد تهران- آن هم در زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هزار متر مربع و تحت لیسانس کشور ژاپن و توسط افرادی شروع به فعالیت نمود که خود در زمینه تجارت ظروف بلور سابقه ای چندین ساله داشتند.

بلور نوری تازه در بازار بلورجات ایرانی

سال ۱۳۷۸ را باید سال ورود محصولات بلور نوری تازه به بازار بلورجات ایران دانست چرا که در این سال اولین فاز و خطوط تولید شرکت بلور نوری تازه با ظرفیت تولید حدود ۳۰ تن ظروف کادویی طرح دار شروع به فعالیت نمود و اولین ظروف تولیدی این کارخانه در این سال وارد بازار بلورجات کشور ایران گردید.

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

با توجه به این امر که از همان ابتدا، سیاست مدیران این کارخانه بر آن بود تا با تولید محصولات کادویی باکیفیت اما زیبا، بتوانند هم سهمی از بازار بلور ایران را بدست آورند و هم اینکه نیازی برای شیک پسندان باشد در سال ۱۳۸۲ نیز فاز دیگری از این کارخانه که توانایی تولید ۱۵۰ تن از سایر محصولات مانند ظروف پذیرایی یا مصارف روزانه را دارد به بهره برداری رسید.

کارخانه بلور نوری تازه از ابتدای فعالیت خود تا سال ۱۳۸۶ تحت لیسانس و نظر یکی از بهترین تولید کننندگان بلور ژاپن یعنی سوگای ژاپن بود اما به مرور زمان و کسب تجربه نیرو های داخلی در امر تولید، اکنون خود یکی از بزرگترین تولید کنندگان ظروف بلور طرح دار کادویی برای مصارف روزانه می باشد و نه تنها در بازار بلورجات ایران به عنوان یکی از باکیفیت ترین تولید کنندگان می باشد بلکه لقب زیبا ترین تولید کننده ظروف بلور را باید به این شرکت داد.

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

برند های تولیدی توسط کارخانه بلور نوری تازه

این کارخانه در ابتدای فعالیت خود، تنها در امر تولید ظروف بلور و شیشه ای مصرفی اما ارزان قیمت فعالیت داشت تا بتواند جایگاه خود را در ایران تثیت نماید. با گذشت زمان و از سوی دیگر روی آوردن مردم به سمت بلور گران قیمت بخصوص کریستال ها، بازار بلور از دست تولید کنندگان ایرانی خارج گردیده بود تا اینکه برخی از تولید کنندگان مانند بلور نوری تازه، اقدام به تولید محصولات خود با دو برند زیر نموده است تا هم توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد هم اینکه قدرت خرید مردم ایران برای خرید کریستال ایرانی نیز فراهم باشد

  • لیزا موری
  • نیو کریستال
  • ساکورا

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

محصولات کارخانه بلور شیشه نوری تازه

بدون شک و بدون در نظر گرفتن تفاوتی میان کارخانجات تولید کننده ظروف بلور و شیشه در ایران، باید کارخانه بلور نوری تازه را به خاطر تولید ظروف بلور باکیفیت و زیبا و شیک تحسین نمود هر چند که قیمت محصولات این کارخانه در مقایسه با دیگر تولید کننندگان کمی بالاتر است اما همین زیبایی در امر تولید می تواند در بازار های جهانی بسیار در امر فروش و برند سازی برای این شرکت نقش داشته باشد

  • فنجان
    فنجان یا cup هایی که در کارخانه بلور و شیشه نوری تازه به تولید می رسند همگی از نوع دسته دار می باشد اما خانواده های تک محصولی می باشند
  • نیم لیوان
  • نیم لیوان های این شرکت نیز همگی دسته دار هستند اما این نیم لیوان ها، دارای خانواده هایی می باشند که از آن پارچ و لیوان نیز تولید می شوند.
  • لیوان
    لیوان های شرکت نوری تازه همگی بدون دسته هستند اما زیبایی این لیوان در این است که با پارچ آن هم نقش و نگار می باشند و می توانید از آنها به عنوان یک سرویس پارچ و لیوان استفاده کنید.
  • پارچ
    پارچ های تولید شده در کارخانه بلور نوری تازه علاوه بر آنکه می توانید با سرویس پارچ و لیوان آن را خریداری کنید بلکه به صورت تک محصول نیز تولید می شوند.
  • کاسه و بشقاب
    متنوع ترین محصول تولید شده در میان محصولات بلور نوری تازه، بشقاب و کاسه ها می باشند که هم بصورت تخت و هم بصورت گرد و  پایه دار تولید و به بازار عرضه می شوند.
  • کاسه های کوچک ماست خوری
  • کاسه های متوسط میوه خوری
  • کاسه های بزرگ
  • بشقاب و پیش دستی های کوچک
  • بشقاب برنج خوری
  • بشقاب خورشت خوری

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

صادرات کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

برای تولید یک ظرف بلور، استاندارد هایی عمومی در جهان وجود دارد که اکثر کشور ها با توجه به این استاندارد اقدام به واردات ظروف بلور به کشور خود می کنند. محصولات تولید شده در کارخانه بلور نوری تازه، از استاندارد ها معیار های عمومی جهان برخوردار می باشد و لذا خریداران متناسب به خود را نیز دارد.

کارخانه بلور نوری تازه در راستای این امر که توان تولیدی خود را بیشتر نماید و بتواند برند و نام خود را در بازار های جهانی به دیگران معرفی کند اقدام به استفاده از به روز ترین دستگاه های تولید ظروف بلور دنیا در کنار استفاده از بهترین مواد معدنی اولیه برای تولید یک ظروف بلور باکیفیت نموده است و این موضوع سبب شده است تا در این سال ها، کارخانه بلور نوری تازه، در کنار کارخانه های بزرگی چون شیشه و بلور اصفهان، بلور و شیشه کاوه به عنوان یکی از صادر کنندگان بزرگ بلور در کشور و حتی در منطقه غرب آسیا شناخته شود و می توان گفت تقریبا به اکثر قاره ها صادرات داشته است.

تنها چند نمونه از کشور های که این کارخانه به انها صادرات مستقیم دارد.

  • روسیه
  • بزریل
  • آمریکای جنوبی
  • آفریقای شمالی
  • اروپای شرقی
  • آذربایجان
  • هند
  • پاکستان
  • عراق

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

همانگونه در خط اول بیان گردید، کارخانه بلور نوری تازه پیشرو در صنعت ساخت ظروف کریستالین می باشد اما این ظروف چه می باشند. لذا در ابتدا شما را با ظروف کریستال آشنا می کنیم.

ظروف کریستال چیست

شیشه ها انواع مختلفی دارند، یکی از این شیشه ها به گونه ای می باشد که اکسید سرب را در ترکیبات خود دارا است که به اصطلاح به آن، شیشه سرب دار می گویند. حال این میزان اکسید سرب برای شیشه ها مختلف، متفاوت می باشد اما به آن دسته از شیشه هایی که در ترکیب خود بیش از ۲۴ درصد سرب را داشته باشند به آنها کریستال می گویند.

البته در استاندارد های جهانی این میزان را بین ۲۴ تا ۳۲ درصد مشخص و تعیین نموده اند و جالب است بدانید که همین سرب ها هستند که باعث می شوند ظروف کریستالی دارای خاصیت درخشندگی باشند و نور را با ضریب شکست بالایی از خود عبور بدهند.

کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

ظروف کریستالین چیست

اگر اطلاع داشته باشید برای تولید و فرآوری یک ظرف کریستالی، باید از ماده معدنی سرب به میزان مناسب استفاده نمود که این سرب به کار گرفته شده بنابر نظریه مختصصان می تواند برای سلامتی مردم مضر باشد. حال ظروف کریستالین، ظروفی می باشند که در تولید آنها، هیچگونه ماده سربی به کار گرفته نمی شود و تمامی خاصیت های این ظروف کریستالین، مشابه با ظروف کریستالی می باشد.

در کشور ایران، اگر به دنبال اولین کارخانه تولیدکننده ظروف کریستالین یا همان ظروف کریستالی بدون سرب می باشید باید اشاره به نام شرکت بلور نوری تازه داشت. کارخانه بلور و شیشه نوری تازه نه تنها در ایران، بلکه در خاورمیانه نیز باید آن را از نخستین کارخانجات تولید کننده ظروف کریستالین دانست.

یکی از عیوب بزرگ این کارخانه، عدم فروش درب کارخانه می باشد که برای خرید باید به حضور بنگ داران در تهران برسید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور نوری تازه

قیمت محصولات بلور نوری تازه

قیمت محصولات بلور نوری تازه را ان هم نه بصورت جداگانه و خانواده ای، بلکه …