مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / بازار بلور فروش ها در ایران
بازار بلور فروش ها

بازار بلور فروش ها در ایران

بازار بلور فروش ها در ایران چگونه است؟ آیا امکان این وجود دارد که تاجران در عرصه فروش بلور در کشور ایران موفق باشند؟ آیا صادرات بلور و شیشه اصفهان به کشور های دیگر امکان پذیر است؟

یکی از محصولات با کیفیتی که در شرکت های تولیدی ایران مورد تولید قرار می گیرد شیشه و بلور اصفهان است. شیشه و بلور تاریخچه ۲۰۰ ساله در ایران دارد جایی که در دوره قاجار اولین بار معدن بلور و شیشه را در ایران کشف کردند و از آن پس ایران به عنوان یکی از قطب ای تولید بلور و شیشه در جهان شناخته شده است. بازار فروش بلور فروش ها در ایران نسبت به اغلب کشور های جهان مناسب تر است چرا که در در بازار بلور فروش ها جنس تقلبی و غیر اصل خیلی به ندرت پیدا می شود در صورتی که در بازار کشور های دیگر ما شاهد آن هستیم که سالانه چندین تن جنس تقلبی تحویل مردم داده شده است.

تولید بلور در ایران

بلور در ایران سابقه چندین ساله دارد و از قدیم برای ساخت ظروف مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است. اما امروزه مراحل ساخت آن بسیار پیشرفته شده است و ما شاهد آن هستیم برای تولید یک ظرف بلوری پند ماشین آلات تمام اتوماتیک و مدرن به کار گرفته می شود تا این محصول را تهیه و تولید و روانه بازار کند. تولید بلور با کیفیت بازار بلور فروش ها را در ایران رونق بخشیده است و هر کس که در این حوزه فعالیت می کند از درآمد خود راضی  می باشد.

بازار بلور فروش ها

بازار بلور فروش ها

در ایران شهر ها زیادی وجود دارند که بازار بلور فروش ها در آن ها وجود دارد و افراد می توانند با مراجعه به این مراکز فروش محصول مورد نظر و ظروف بلوری مورد نظر خود را خریداری کنند. بازار بلور فروش ها به رونق اقتصادی کشور نیز کمک بسیاری کرده است و ما شاهد آن هستیم با قیمت های مناسبی که شرکت ها این محصول را عرضه می کنند مشتریان بیش از پیش به آن اضافه می شوند. از جمله شهر هایی که بازار بلور فروش ها در آن رونق بسیاری دارد و مردم نسبت به خرید از آن بازار واکنش مثبت نشان می دهند عبارتند از:

  1. شهر شیراز
  2. شهر اصفهان
  3. شهر مشهد
  4. شهر تهران
  5. شهر تبریز
  6. شهر ارومیه
  7. شهر همدان
  8. شهر قزوین
  9. شهر گرگان
  10. شهر سمنان
  11. شهر اهواز
  12. شهر کرمانشاه
  13. شهر زابل
  14. شهر بوشهر
  15. شهر سنندج

بازار بلور فروش ها

صادرات بلور و شیشه

امروزه در بازار جهانی تمامی وارد کنندگان به دنبال این هستند تا جنسی را پیدا کنند که از همه نظر وارد کردن آن ها برای شان مقرون به صرفه باشد. تعدادی از این فاکتور ها می تواند قیمت مناسب کیفیت مناسب و زیبایی منحصر به فرد باشد که خوش بختانه تمامی این موارد را بلور ایران دارا هستند. و همین امر سبب شده در بسیاری از کشور های اروپایی و آفریقایی فروش این محصول بالا بگیرد و ارز آوری مناسبی برای کشور رقم بخورد. از جمله این کشور ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کشور آلمان
  2. کشور دانمارک
  3. کشور سوئد
  4. کشور سوییس
  5. کشور روسیه
  6. کشور ترکیه
  7. کشور مصر
  8. کشور نیجریه
  9. کشور غنا
  10. کشور آفریقای جنوبی

بازار بلور فروش ها

نمایندگی بلور و شیشه

کیفیت فروش بلور در ایران به قدری بالا بوده ایت که افراد زیادی به دنبال اخذ نمایندگی فروش آن در شهر خود باشند اما این اتفاق برای هر شخصی رقم نخواهد خورد و از جمله مواردی که باید شامل حال آن ها باشد این است که از شرایط عمومی و خصوصی اخذ نمایندگی برخوردار باشند. از جمله موارد عمومی نمایندگی بلور می توان به تابعیت ایرانی داشتن و مقید  بودن به دین اسلام اشاره کرد و از جمله شرایط خصوصی می توان به آشنایی حداقلی با حوزه کاری اشاره کرد.

بازار بلور فروش ها

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید بلور اصفهان

قیمت خرید بلور اصفهان در بازار بلور فروشان

قیمت خرید بلور اصفهان را با چه معیار هایی می توان بررسی نمود و گفت …