مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / فروش عمده لیوان بلور اصفهان
خرید لیوان بلور

فروش عمده لیوان بلور اصفهان

فروش عمده لیوان بلور اصفهان در استان های تهران، شیراز و مشهد توسط نمایندگی فروش دفتری و اینترنتی آن انجام می شود.

در کنار دفاتر نمایندگی، فروش اینترنتی نیز باعث شده است تا خریداران بتوانند به راحتی، انواع بلورجات اصفهان را خریداری کنند لذا چنانچه قصد خرید و فروش عمده لیوان بلور یا دیگر ظروف و محصولات بلور را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

فروش عمده لیوان بلور اصفهان

لیوان، از جمله کالاهای پرمصرفی می باشد که نه تنها در خانه و آشپزخانه بلکه در محل کار نیز از آن استفاده می شود. این مصرف و تقاضای بالا برای استفاده از لیوان، تولید کنندگان بلور و شیشه را بر آن داشته است تا دست به تولید انواع مختلفی از این محصول در شکل و مدل های گوناگون بزنند تا بتوانند جوابگوی بازار فروش عمده لیوان بلور باشند.

بلور و شیشه اصفهان که از پیشگامان صنعت بلور ایران می باشد نیز برای اینکه بتواند نیازهای گوناگون مردم را پاسخگو باشد در لیست تولیدات خود، اقسام مختلفی از لیوان را قرار داده است که آنها را به دو نوع لیوان و نیم لیوان می توان تقسیم کرد و شما خریداران می توانید جهت خرید و فروش عمده لیوان بلور اصفهان از دفاتر فروش اینترنتی نیز استفاده کنید.

فروش عمده لیوان بلور اصفهان

فروش عمده لیوان بلور اصفهان

فروش عمده لیوان بلور اصفهان در مدل و سایز های متفاوت باعث شده است تا انتخاب برای مشتریان راحت تر باشد اگر شما هم در زمینه خرید و فروش انواع لیوان بلور فعالیت دارید اما به مدل های آن آشنایی کاملی ندارید می توانید با تعدادی از مدل های آن در زیر آشنا شوید و در ابتدا توجه شما را به این نکته جلب می کنم که در نظر داشته باشید موارد ذیل، آن لیوان های می باشند که برای سرو چای یا نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرند و چنانچه قصد خرید فنجان یا استکان را دارید باید به نیم لیوان مراجعه نمایید.

انواع لیوان بلور اصفهان

شرکت بلور و شیشه اصفهان برای تولید لیوان بلور در واحد طراحی و تولید خود هر دو نوع لیوان دسته دار و بدون دسته را با تنوع محصولات مختلف و گوناگون قرار داده است قرار داده است تا بتواند پاسخ جامعه و بازار خرید و فروش باشد.

  1. لیوان بلور دسته دار مدل دی کد ۴۳۲
  2. لیوان دسته دار مدل ناز کد ۴۱۸
  3. لیوان بلور اصفهان مدل بنفشه کد ۳۳۰
  4. لیوان بلور دسته دار مدل سالوادور کد ۴۳۹
  5. لیوان بلور دسته دار مدل زمرد کد ۴۳۶
  6. لیوان بلور دسته دار رزیتا کد ۴۳۴

مشخصات فیزیکی انواع لیوان بلور دسته دار اصفهان

فروش عمده لیوان بلور اصفهانفروش عمده لیوان بلور اصفهانفروش عمده لیوان بلور اصفهانفروش عمده لیوان بلور اصفهانفروش عمده لیوان بلور اصفهان

انواع لیوان بلور بدون دسته اصفهان

لیوان بنفشه از جمله لیوانها می باشد که برای نوشیدن شربت و یا مایعات خنک بسیار مناسب و قابل اطمینان است چرا که این لیوان دارای دسته نمی باشد و برای نوشیدنی های گرم باید تحمل کنید تا آن نوشیدنی مقداری سردتر شود.فروش عمده لیوان بلور اصفهان

فروش عمده سرویس پارچ و لیوان بلور اصفهان

در کارخانه بلور و شیشه اصفهان همچون دیگر کارخانجات تولید ظروف بلور و شیشه که در خطوط تولیدی خود سرویس پارچ و لیوان را دارند، این کارخانه نیز در چند مدل به تولید سرویس پارچ و لیوان پرداخته است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

پخش عمده بلور ارزان قیمت از کارخانه بلور اصفهان

عرضه مستقیم انواع محصولات کارخانه بلور و شیشه اصفهان بصورت اینترنتی به سراسر کشور موجبات حذف واسطه ها را شده است و این امر در نهایت سبب کاهش قیمت خرید گردیده است لذا شما خریداران می توانید از هر گوشه و کنار کشور ایران که باشید از طریق راه های ارتباطی یا تلگرام با نمایندگی اینترنتی فروش کارخانه بلور و شیشه اصفهان در ارتباط بوده و از جدید ترین محصولاتی تولیدی نیز مطلع شوید.

  • سرویس ۷ پارچه پارچ و لیوان بلور اصفهان مدل مانیسا کد ۷۹۱
  • سرویس ۷ پارچه پارچ و لیوان بلور اصفهان مدل مانیسا کد ۷۹۲
  • سرویس ۷ پارچه پارچ و لیوان بلور اصفهان مدل مرجان کد ۷۷۰

فروش عمده لیوان بلور اصفهان

فروش عمده لیوان بلور اصفهان

فروش عمده لیوان بلور اصفهان

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش بلور اصفهان

مرکز فروش بلور اصفهان پخش با قیمت کارخانه

مرکز فروش بلور اصفهان که تمامی تولیدات این شرکت را با قیمت درب کارخانه بصورت …