مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / لیست قیمت بلور اصفهان اذر ۱۴۰۲
لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان اذر ۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان و سایر برند هایی چون کاوه، نوری تازه، گمین و زنگان را داشته باشید ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

لیست قیمت بلور اصفهان در اذر ایا به نسبت ابان سال۱۴۰۲تغییری داشته است یا خیر؟ ایا در این ماه محصول جدیدی به خط تولید کارخانه اضافه می شود؟

لیست قیمت بلور اصفهان

محصولات لیست قیمت بلور اصفهان اذر ۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان در نهمین ماه از سال جاری به صورت یک فایل پی دی اف همراه با عکس و قیمت و موجودی ایتم ها در زیر قرار داده شده است که شما عزیزان با کلیک بر روی لینک دانلود می توانید ان را در گوشی همراه خود ذخیره داشته باشید.

لیست قیمت بلور اصفهان

خرید از کارخانه بلور اصفهان

شرایط خرید از کارخانه بلور اصفهان چگونه می باشد؟ ایا هر خریداری می توانید از درب شرکت خرید کنید؟

همیشه این سوال برای فروشنده ها هست که چرا من نباید مستقیم و بدون واسظه از خود شرکت یا  واحد تولیدی خرید داشته باشم؟ ما به این سوال در زمینه بلور اصفهان پاسخی کوتاه می دهیم.

اولین نکته ای که باید به ان توجه داشته باشید این است که حجم خرید برای سفارش از کارخانه یک ماشین خاور می باشد که شرایط زیر را دارد:

  • انتخاب کالا براساس موجودی شرکت
  • حداقل سفارش کارتنی

هر شخصی که بخواهد برای بازار داخلی از محصولات بلور و شیشه اصفهان خرید داشته باشد باید سراغ نمایندگان شرکت برود و نمی تواند مستقیم از خود کارخانه ثبت سفارش کنند.

لیست قیمت بلور اصفهان

فروش اینترنتی بلور و شیشه گمین اصفهان

مجموعه اراد کریستال تنها در زمینه خرید و فروش بلور اصفهان فعالیت عمده ندارد بلکه اگرشما نیز از ان دسته خریدارانی باشید که می خواهید از ظروف کارخانه گمین گلس نیز محصولاتی را خریداری کنید می توانید با ما در ارتباط باشید.

یک نکته بسیار کوتاه ولی مهم نیز در مورد کیفیت محصولات تولیدی در کارخانه بلور و شیشه گمین نیز باید به ان اشاره داشته باشیم این است که اگر هنوز هم تا اسم برند گمین را می شنوید و گمان می کنید که کیفیت تولیدات این شرکت ضعیف است پس شما هنوز اطلاعات خود در مورد این کارخانه را به روز نکرده اید.

اگر دو محصول پر فروش کارخانه گمین یعنی لیوان محک و منصور شیرینگ را کنار بگذارید سایر تولیدات این شرکت در زمینه انواع لیوان و نیم لیوان از نیمه دوم سال۱۴۰۲ کیفیت خوبی پیدا کرده اند.

  • لیوان های دسته دار فنری دیاموند، اتن،لومینوس
  • لیوان فورته، باکویی، لوییس
لیست قیمت بلور اصفهان

کانال تلگرام پیچ اینستا روبیکا ایتا بلور اصفهان

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی چه داخلی هم چون روبیکا، ایتا، سروش، بله و… یا نرم افزار های به روزتری که در دنیا هستند مانند تلگرام و ایسنتاگرام و لینکدین باعث شده است تا هم فروشنده ها و هم خریداران به یک سود دو طرفه برسند.

تولید کنندگان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن از محصول جدیدی که در کارخانه تولید می کنند رونمایی نموده و ان کالا را به خریدارانی که در هر گوشه و کنار دنیا می باشند معرفی می کند.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

از سمتی دیگر نیز خریداران دیگر نیازی نیست تا به مکان فروشندگان در شهر هایی دیگر نقل مکان کنند و برای مشاهده یک محصول جدید صبر کنند تا ان کالا به شهرشان برسد و سپس اقدام به خرید کنند.

مجموعه اراد کریستال تلاش نموده است تا در هر دو رسانه داخلی و خارجی فعال باشد و نیاز خریداران را جهت خرید و اشنا شدن با کالا های ایرانی مورد نیاز برطرف کنند.

لیست قیمت بلور اصفهان

لیوان ویکتور بلور اصفهان کد ۳۴۲

یکی از جدید ترین محصولاتی که در کارخانه بلور و شیشه اصفهان در ابان ماه سال ۱۴۰۲به خط تولید وارد شد لیوان بدون دسته ویکتوریا با کد ۳۴۲می باشد. این کالا لیوانی برای سرو انواع نوشیدنی ها و شربت ها می باشد و مهم ترین ویژگی که دارد این است که خط وسط در لیوان وجود ندارد. اطلاعات مختصر این محصول به شرح زیر است:

  • بسته بندی کادویی شیک
  •  ۶ پارچه
  • کارتن مادر ۸ دست ۶ عددی (۴۸عدد )
لیست قیمت بلور اصفهان
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید بلور اصفهان

قیمت خرید بلور اصفهان در بازار بلور فروشان

قیمت خرید بلور اصفهان را با چه معیار هایی می توان بررسی نمود و گفت …