مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / سایت بلور شیشه کاوه قیمت عمده
سایت بلور شیشه کاوه

سایت بلور شیشه کاوه قیمت عمده

سایت بلور شیشه کاوه می تواند مسیر اسانی باشد تا خریداران بتوانند به لیست قیمت محصولات تولید شده در گروه صنعتی شیشه کاوه به صورت عمده دسترسی داشته باشند.

منظور ما از سایت بلور شیشه کاوه تنها مربوط به سایت رسمی نمی باشد و قصد داریم تا در این فایل نسبت به انواع فروشگاه ها و سایت های اینترنتی که در زمینه خرید و فروش این برند نام اشنا فعالیت دارند توضیحاتی را بیان کنیم.

سایت بلور شیشه کاوه

انواع سایت بلور شیشه کاوه

در یک جمع بندی کلی و بدون توضیحات اضافی باید بیان کرد که سایت هایی که در زمینه معرفی محصولات بلور ایرانی فعالیت دارند به دو صورت عمده و خرده فروشی فعالیت می کنند و بدون شک رسالت و شیوه ی کاری هر کدام از انها نیز با هم متفاوت خواهد بود.

یکی از روش هایی که امروزه هر کسی که با اینترنت اشمایی داشته باشد از ن برای خرید کالایی استفاده خواهد نمود، جست و جو در گوگل و بهره گرفتن از سایت هایی می باشد که در زمینه ان محصول در حال فعالیت می باشند.

بدون شک نیز سایت بلور شیشه کاوه نیز می تواند یک گزینه اصلی برای ارتباط با شرکت و راهنمایی گرفتن در امر خرید باشد ولی باید در نظر داشته باشید که برای خرید عمده شاید بهتر است از سایر موارد و مسیر های دیگر نیز استفاده کنید ولی چرا؟

سایت بلور شیشه کاوه

خرید اینترنتی بلور و شیشه کاوه

در سایت رسمی شرکت بلور کاوه بیشتر اطلاعات مربوط به شرکت قرار داده می شود. اطلاعاتی که کلی می باشند و شاید مورد نیاز خریداران خرد یا عمده نباشند چرا که اگر شما خرید دستی داشته باشید هیچ گاه نمی توانید از شرکت به صورت مستقیم خرید کنید چرا که فروش تک برای کارخانه تقریبا تعریف نشده است.

لذا برای خرید اینترنتی محصولات بلور و شیشه کاوه ان هم به صورت خرد و دستی یا باید به وب سایت تک فروشی مراجعه کنید یا این که از فروشگاه هایی انلاین سایرین استفاده کنید.

حال اگر شما یک خریدار عمده باشید چگونه می توانید خرید کنید یا این که از کجا باید خرید انجام بدهید؟ لیست قیمت را از کجا پیدا کنید؟

سایت بلور شیشه کاوه

پیچ کانال تلگرامی محصولات کارخانه بلور کاوه یزد

برای خریداران عمده اگر مغازه دار باشند یا پخشی در یکی از استان های کشور و یا حتی یک بازرگانی یا یک تاجر بین المللی باشد داشتن اطلاعات بیشتری نیاز است که باید در پیچ ها و کانال های تلگرامی از ان جویا شوند.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

اطلاعاتی که در کانال تلگرامی معرفی محصولات کارخانه بلور کاوه توسط اراد کریستال پشتیانی می شود تقریبا به روز ترین پیچ ممکن هست و شما خریداران می توانید اطلاعات زیر را از ما بدس اورید

  • به روز ترین قیمت کالا
  • اطلاع از یک محصول جدید
  • نمایش موجودی بر اساس کارخانه و انبار
  • عکس همه محصولات جهت مشاهده کالا
سایت بلور شیشه کاوه

انواع محصولات بلور کاوه

محصولات بلور کاوه را اگر بخواهید دسته بندی کنید در همه ظروف بلوری که نیاز است از ان کالا وجود داشته باشد، در حال تولید چندین محصول مختلف می باشد. تولیداتی که در بسته بندی های مختلف نیز ارایه می شود تا هر خریداری  بر حسب نیاز خود اقدام به خرید کنید. عمده تولیدات بلور کاوه شامل موارد زیر می باشند:

  • انواع فنجان، استکان، نیم لیوان و لیوان
  • کاسه های در سایز های۹و ۱۰و ۱۳و ۱۶و ۱۸و ۲۱و ۲۴و ۲۶
  • بشقاب های برنج خوری و خورشت
  • پارچ های بزرگ و مینی و یخچالی
  • انواع تایه های درب دار و بدون درب
  • ظروف پذیرایی قندان، شگلات خوری، بستنی خوری
  • کشکول و دستی و سینی
  • گیلاس و جام
  • نیم لیوان های پایه دار
  • سالاد خوری و میوه و شیرینی خوری و…
سایت بلور شیشه کاوه

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت شیشه مظروف یزد

شرکت شیشه مظروف یزد بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد هم اکنون توانایی تولید انواع محصولات بلور نشکن و چاپی و …