مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / شیشه و بلور حراجی ۱۰هزار و ۱۵۰۰۰فروش
شیشه و بلور حراجی

شیشه و بلور حراجی ۱۰هزار و ۱۵۰۰۰فروش

شیشه و بلور حراجی کاوه و یزد در بازار های روز فروش بسیار خریداران فروانی را برای محصولات ۱۰هزار و ۱۵۰۰۰فروش دارا می باشند.

اگر به دنبال این هستید که بدانید کدام یک از محصولات شیشه و بلور حراجی ار از کجا و چگونه خریداری کنید می توانید این متن را با دقت مطالعه کنید.

شیشه و بلور حراجی

پخش عمده شیشه و بلور حراجی

زمانی بود که هنوز وقتی در بازار های سنتی قدیم می زدیدافرادی بودند که فریاد می زنند بدو حراج شد و شما به قسمت ظروف بلوری که می رفتید می دید که رنج قیمتی اجناسی که در ان قسمت از بازار دست فروشان بود بین ۲تا ۵هزار فروش می رسید و واقعا هم برای فروشندگان فروش خوبی داشت و هم خریداران از ان نوع خرید راضی بودند چرا که به ازای قیمت همان جنسی که می خواستند خرید کنند هزینه پرداخت می کردند.

اما متاسفانه با گذشت زمان شاهد افزایش قیمت بسیار زیادی در همه کالا ها بودیم و این افزایش نیز در همین محصولات شیشه و بلور حراجی نیز رخنه کرد و باعث شد تا افزایشی داشته باشد و به نرخ های ۵تا ۱۰هزار فروش و سپس به ده تا پانزده هزار تومان فروش رسیدند و شاید در اینده نیز این نرخ ها نیز افزایش داشته باشد.

شیشه و بلور حراجی

تولید کننده عمده بلور حراجی

اما هر زمان که قصد داشته باشید که بازار خرید و فروش ظروف بلوری و شیشه ارزان قیمت و حراجی وارد شوید با اطلاعات هر چند اولیه ای از این که تولید کنندگان این ظروف چه کارخانه هایی در کشور می باشند؟ چه محصولاتی برای فروش مناسب هست؟ مکان فروش خوبی داشته باشید و در نهایت نیز بهترین مکان برای خرید نیز کجا می باشد؟

اگر قصد دارید تا در مورد موارد فوق اطلاعاتی هر چند کوتاه داشته باشید نیز بهتر است با ما همراه باشید. مجموعه اراد کریستال با چندین سال سابقه در زمینه توزع و پخش ظروف بلور ایرانی در کشور از نوع ارزان قیمت و کالا های باکیفیت، می تواند گزینه ای خوب برای مشاوره باشد.

شیشه و بلور حراجی

بلور ارزان قیمت کاوه

اولین برند پیشنهادی ما به خریدارانی که می خواهند به عنوان فروشندگان بلور ارزان قیمت و  دست فروشی مشغول به فعالیت شوند محصولات و تولیدات شرکت بلور و شیشه کاوه می باشند چرا که از مزیت های زیر در مقایسه با تولید کنندگان هم رده خود برخوردار می باشد

  • تنوع فوق العاده محصولات
  • راحت تر ارتباط گرفتن با کارخانه
  • در دسترس تر بودن خرید کالا ها
  • امکان خرید کارتنی از بازار
  • فراهم بودن خرید عمده از کارخانه
شیشه و بلور حراجی

بلور ارزان قیمت کاوه

شاید گزینه اخر که امکان این را که شما خریداران می توانید بدون واسطه از کارخانه بلور کاوه خرید داشته باشید شما را وسوسه نموده باشد که اطلاعات اولیه ای نیز بدست اورید پس اراد کریستال برای همین همراه شما هست تا ان جایی که بتواند اسان تر مسیر های انتخابی را برای خریداران فراهم کند.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

خرید عمده بلور کاوه از درب کارخانه دارای شرایی هست و اول از همه انکه به هیچ وجه درب شرکت مراجعه نکنید تا بخواهید از شرکت خرید مستقیم و بدون واسطه داشته باشید چرا که بار به شما نمی فروشند بلکه باید به سراغ نمایندگی های کارخانه بروید.

شیشه و بلور حراجی

فروش بلور کاوه در مجموعه اراد کریستال

برای خرید عمده محصولات شیشه و بلور کاوه از کارخانه شرایط دیگری نیز می باشد و ان هم این است که حداقل سفارش شما باید در وزن ۴تن باشد که میانگین ببن ۳۵۰ تا ۴۰۰کارتن خرید شما خواهد بود و مبلغ این حجم خرید نیز با توجه به قیمت های فروش و تخفیفات نیز متغییر خواهد بود و برای بدست اوردن قیمت به روز اجناس حراجی کاوه می توانید با ما در اراد کریستال ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com