مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / شرکت شیشه مظروف یزد بلور کاوه
شرکت شیشه مظروف یزد

شرکت شیشه مظروف یزد بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد هم اکنون توانایی تولید انواع محصولات بلور نشکن و چاپی و ظروف اشپزخانه را دار می باشد. برای خرید محصولات کارخانه بلور کاوه با اراد کریستال در ارتباط باشید.

شرکت شیشه مظروف یزد را می توان جزو یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول در کشور ایران و هم چنین در خاورمیانه به حساب اورد چرا که توانیی تولید بیش از ۵۰هزار تن محصول بلور را به صورت سالانه دارا می باشد.

شرکت شیشه مظروف یزد

محصولات شرکت شیشه مظروف یزد

شرکت شیشه مظروف یزد در سال ۱۳۶۳ هجری شمسی و در استان یزد اقدام به فعالیت نمود. در ابتدا این کارخانه برای تولید سرویس های غذا خوری و محصولات بلور و شیشه ای که به روش پرسی تولید می شوند راه اندازی شد که دارای ۱۹ خط تولید و طرفیت تولید سالانه ۲۵هزار تن از این محصولات را دارا بود اما در سال ۱۹۳۲ طرح توسعه کارخانه بلور کاوه واحد یزد انجام شد که می توانید با ما همراه باشید.

شرکت شیشه مظروف یزد

طرح توسعه کارخانه بلور کاوه یزد

در ابان ماه سال ۱۳۹۲ گروه صنعتی شیشه کاوه با توجه به این که بتوانند برای جوانان یزدی یک شغل مناسب و همیشگی ایجاد کنند و هم چنین با در نظر داشتن این که نه تنها نیاز بازار داخلی را تامین کنند بلکه با توجه به افزایش کیفیت محصولات و تنوع دادن به خطوط تولید خود بر این باور شدند که می تواند به بازار های بین المللی نیز وارد شوند تا هم ارزاوری خوبی برای کشور به همراه داشته باشند و هم ارزش افزوده خوبی را فراهم کنند.

لذا در استان یزد و در شهرک صنعتی خضراباد که کارخانه قرار داشت اقدام به طرح توسعه بلور یزد را با ظرفیت بالغ بر ۲۵هزار تن در سال نمودند که برای این امر نیز زمینی به مساحت ۱۰هزار مترمربع و با دستگاه هایی که از اخرین دانش فنی و به روز ترین ماشین الات استفاده می کنند.

این دستگاه های دارای خط ۸خط فیدر پرس می باشد و قابل توجه می باشد که توسط بچه های خود گروه صنعتی کاوه طراحی و تولید شده است و با اهمیت به این موضوع که میزان حجم کوره به ۱۴۰مترم مکعب ارتقا پیدا می کند لذا این توانایی در خط تولید به وجود می اید که حجم تولید به۵۱هزار تن در سال افزایش یاید.

شرکت شیشه مظروف یزد

خرید بلور کاوه

اگر قصد دارید که از محصولات و ظروف تولید شده در کارخانه بلور و شیشه کاوه از دو بخش مظروف یزد و یا ساوه خرید کنید بهتر است اطلاعی کوچک داشته باشید که در این شرکت ها برخی از کالا ها به صورت رنگی تولید و به بازار عرضه می شوند.

در ابتدا باید گفت که رنگ این محصولات ثابت می باشند و با شست و شوی معمولی از بین نخواهد رفت چرا که به صورت کوره ای و در دستگاه های تمام اتوماتیک تولید و فراوری می شوند مگر این که از مواد شیمیایی و یا ماشین لباس شیی استفاده بسیاری کنید تا رنگ این ظروف از بین برود.

شرکت شیشه مظروف یزد

بلور کاوه سبز رنگ

یکی از رنگ هایی که در شرکت بلور کاوه و در قسمت ساوه و در کارخانه بلور و شیشه ساوه تولید و به بازار عرضه گردیده است رنگ سبز می باشد. البته لازم به ذکر است که این رنگ در مقایسه با رنگ هایی چون ابی و به خصوص صورتی نتوانست موفقیت خوبی به همراه داشته باشد چرا که رنگ بسیار روشنی داشت هر چند که بعدا شدت ان کم تر شد.

البته شاید از دید ما عاملی که باعث شد تا از این مورد استقبال کمتری به عمل اید قیمتی بود که از همان بدو تولید برای ان در نظر گرفته شد و بسیار رنج بالایی داشت و هر چند که باز هم بعدا قیمت ان را کمتر نمودند ولی متاسفانه در ذهن مردم نقش بسته بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

سایت بلور شیشه کاوه

سایت بلور شیشه کاوه قیمت عمده

سایت بلور شیشه کاوه می تواند مسیر اسانی باشد تا خریداران بتوانند به لیست قیمت …