مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱
قیمت بلور کاوه

قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱

قیمت بلور کاوه در سال جدید ۱۴۰۱را می توانید همراه با نمونه تولیدات ان شرکت از سایت رسمی مجموعه اراد کریستال بدست اورید.

جهت دریافت به روز ترین قیمت بلور کاوه در سال ۱۴۰۱فاقد از ماه ان می توانید با بزرگترین مرکز پخش و فروش بلور شیشه کاوه در ارتباط باشید و یا اینکه این متن را تا انتها مطالعه کنید و به تفکیک هر کارخانه لیست قیمت واحد های تولیدی گروه صنعتی شیشه کاوه را داشته باشید.

قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه

مجموعه اراد کریستال در تلاش است تا بتواند به روز ترین لیست قیمت بلور کاوه را در سریع ترین زمان ممکن برای هر خریداری که در گوشه و کنار ایران عزیز مان قرار دارد تهیه کند و لذا در راستان این امر مهم به فکر استفاده از به روز ترین ابزار خرید و فروش کالا بر بستر اینترنت کرده است.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

شما خریداران عزیز می توانید با همراهی مجموعه اراد کریستال از طریق سایت رسمی یا پیک ایسنتاگرام و هم چنینی عضویت در کانال تلگرامی ما در سریع ترین زمان و بدون اینکه بخواهید هزینه ای را پرداخت کنید می توانید به روز ترین لیست قیمت محصولات کارخانه بلور اصفهان و را داشته باشید.

قیمت بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد

از جمله واحد های تولیدی زیر نظر گروه صنعتی شیشه اصفهان، یکی از شرکت های ان با نام شیشه مظروف یزد می باشد که نه تنها در کشور یک تولید کننده موفق در زمینه ظروف زیر می باشد بلکه یکی از به نام ترین برند هایی که است که در کشور های همسایه نامی شناخته شده است که عمده تولیدات ان مربوط به وسایل زیر می باشد.

  • لیوان
  • نیم لیوان
  • استکان
  • شات
  • قندان و…

لیست محصولات شرکت شیشه مظروف یزد در زیر قرار داده شده است.

قیمت بلور کاوه

قیمت محصولات توسعه بلور کاوه

شرکت توسعه بلور کاوه در راستای رفع نیاز های بازار داخلی کشور راه اندازی شده است و شاید عمده تولیدات ان ظروف o90 می باشد. محصولاتی که بیشتر که بلور های نازک معروف می باشند و به طور کلی شامل ظروف زیر هستند که جهت اشنایی بیشتر با تولیدات این کارخانه می توانید محصولات ان را در فایل زیر مشاهده کنید.

  • گیلاس و جام
  • لیوان های پایه دار
  • نیم لیوان پایه دار
قیمت بلور کاوه

شرکت بلور کاوه ساوه

شرک بلور کاوه واحد ساوه از جمله یکی از قدیمی ترین واحد های تولید ظروف بلور در کشور می باشد که محصولاتی پر مشتری را تولید و به بازار عرضه می کند. کالا هایی که در این واحد تولید می شوند بیشتر شامل ظروف پذیرایی و خوردنی می باشند که شما خریداران جهت اشنایی بیشتر با تولیدات این واحد، می توانید لیست قیمت ان را دانلود کرده و محصولات را مشاهده کنید.

قیمت بلور کاوه

کارخانه بلور و شیشه تابان

عمده تولیدات کارخانه بلور و شیشه تابان در چند محصول خلاصه می شود که بیشترین فروش را نیز در همین جنس ها دارد، کالا هایی که به کاسه های یخچالی معروف می باشند و به صورت گرد و مستطیلی هستند. البته لازم به ذکر است که بیان شود این واحد تولیدی محصولات دیگری چون بری و بانکه نیز دارد که می توانید با دانلود لیست قیمت محصولات بلور تابان به این مهم دست یابید.

قیمت بلور کاوه

کاتالوگ بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه یکی از واحد های تولیدی است که هم نام با خود برند شده است و باعث شده که بسیاری از افراد تازه کار در این گمان باشند که کارخانه بلور کاوه همینی یک واحد می باشد در حالی که ما توضیحات لازم را در مورد تمامی شرکت های تحت نظر گروه صنعتی کاوه داده شده است و برای اشنایی با تولیدات این واحد نیز فایل دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه

خرید و فروش محصولات بلور کاوه

فروش مجموعه اراد کریستال در زمینه بلور کاوه و به صورت عمده می باشد یعنی اینکه هر خریداری اعم از بازرگانی ها جهت صادرات و یا پخش کنندگان و بنگ داران می توانند به صورت عمده و مستقیم از کارخانه خرید داشته باشند و برای این امر نیز می توانید با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت شیشه مظروف یزد

شرکت شیشه مظروف یزد بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد هم اکنون توانایی تولید انواع محصولات بلور نشکن و چاپی و …