مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور / صادرات بلورجات ایرانی
صادرات بلورجات ایرانی

صادرات بلورجات ایرانی

صادرات بلورجات ایرانی که از برترین ظروف اشپزخانه در اسیا و از بهترین نمونه کارها در مقایسه با بلور و کریستال اروپایی می باشد در دهه گذشته رشد خوبی داشته است اما با توجه به متریال و مواد اولیه ای که در ایران وجود دارد این میزان باید رشد بیشتری داشته باشد.

کشور ایران یکی از کشور هایی می باشد که در زمینه تولید ظروف بلور و کریستال در چند سال گذشته رشد بسیاری داشته است اما باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که با توجه به اینکه می توان انواع مواد اولیه را ان هم با بهترین کیفیت و در حجم بالایی از معادن مختلفی در کشورمان استخراج کنیم این میزان تولید و رشد نیز باید در حجم بیشتری افزای یاید.

صادرات بلورجات ایرانی

صادرات بلور و کریستال ایران

بلور و کریستال ایرانی با توجه به متریال و مواد اولیه ای که در ایران وجود دارند و از سمتی دیگر نیز قیمت تمام شده کمتر در مقایسه ی با نمونه محصولات اروپایی، در دهه ی گذشته بسیار مورد استقبال خریداران مختلف از سراسر جهان قرار گرفته است که برای نمونه می توان به کشور های زیر که از خریداران همیشگی بلور و کریستال ایرانی می باشند اشاره داشت.

  • عراق
  • پاکستان
  • ترکمنستان
  • تاجیکستان
  • قزاقستان
  • قرقیزستان
  • سوریه
  • کویت
  • بحرین
  • امارات
  • گرجستان
  • ارمنستان
  • اذربایجان
  • ترکیه

صادرات بلورجات ایرانی

صادرات بلورجات ایرانی به عراق

یکی از کشور هایی که همواره از خریداران ثابت محصولات ایرانی بوده اند کشور های زیر می باشند که عراق همواره و در هر زمانی، حتی ان وقت که ما در بدترین تحریم ها هم بوده ایم به دنبال کالا هایی ایرانی می باشند.

با توجه به اینکه در کشور عراق کارخانه تولید ظروف بلور و شیشه وه وجود ندارد و بهترین کشوری که می تواند از ان خرید کند و با کمترین قیمت برای خرید انجام شود، کشور ایران است لذا از صادرات ظروف بلور و شیشه حتی با نوع معمولی آن نیز می توان به سود خوبی کسب کرد.

اما نکته ای که باید در صادرات بلورجات ایرانی ان هم به کشور عراق توجه داشته باشید این است که بسیاری از مردم این کشور، به دنبال خرید ظروف بلور ارزان قیمت می باشد و علاوه بر اینکه باید از نظر قیمت در سطح پایینی باشند بلکه مردم عراق علاقه ای شدید به خرید ظروف بلوری هم خانواده را دارند که از ان همه سرویس موجود باشد.

با توجه به نکات فوق، بهترین گزینه برای صادرات بلورجات ایرانی به عراق، محصولات بلور و شیشه کاوه می باشند چرا که هم به عنوان بلور ارزان قیمت شناخته شده می باشد و هم تنوع مختلفی از سرویس ها را دارا می باشد.

صادرات بلورجات ایرانی

رشد تولید و صادرات صنعت بلور و چینی

صنعت بلور و شیشه در دهه ی ۷۰ ان هم توسط اولین کارخانه تولید کننده این ظروف یعنی بلور اصفهان، در ایران اغاز به کار نمود و به مرور زمان کارخانه های  زیر کم کم وارد حوزه تولید ظروف اشپزخانه وارد شدند و توانسته اند سبد محصولات خود را روز به روز گسترش بدهند.

صادرات بلورجات ایرانی

در ابتدا که کارخانجات تولید کننده ظروف بلور و شیشه در ایران اغاز به فعالیت کرده بودند با توجه به اینکه وابستگی به کشور های اروپایی داشتیم و دستگاه هایی تولید کننده این ظروف، از دستگاه های نه چندان پیشرفته بودند لذا تنها در بازار ایران می توانستیم فعالیت کنیم.

اما بعد از گذشت چند سال و کسب تجربه در زمینه تولید انواع ظروف از یک طرف و از سمتی دیگر نیز پیشرفته کردن خطوط تولید و دستگاه های مدرن دنیا، توانستیم ظروف بلور نشکن را تولید کنیم و نقطه عطفی برای ورود به بازار های جهانی را داشته باشیم.

صادرات بلورجات ایرانی

صادرات بلور کاوه ارزان قیمت ترین بلورجات ایرانی

اگر شما در زمینه صادرات محصولات ایرانی به کشور های همسایه و بخصوص کشور هایی که در بالا به انها اشاره کردیم فعال می باشید و به دنبال خرید محصولات کارخانه بلور و شیشه کاوه می باشید می توانید با ما که در بازرگانی بلور و شیشه اراد و در ارتباط مستقیم با نمایندگی و کارخانه های بلور اصفهان و کاوه می باشد در ارتباط باشید تا با تنوعی از محصولات مختلف ان هم با بهترین قیمت را خرید کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات بلوریجات ایرانی

صادرات بلوریجات ایرانی به کشور های اروپایی

صادرات بلوریجات ایرانی به کشور های اروپایی، اسیایی و حتی برخی از کشور ها در …