مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور / بلور کاوه با قیمت
بلور کاوه با قیمت

بلور کاوه با قیمت

بلور کاوه با قیمت به صورت تصویری در چند فایل جداگانه که محصولات هر کارخانه از یکدیگر تفکیک شده اند در ادامه قرار داده شده است که شما عزیزان می توانید انها را دانلود کنید.

بلور کاوه ارزان قیمت ترین و در عین حال متنوع ترین ظروف بلور و شیشه در کشور را تولید و به بازار های داخلی و خارجی توزیع و عرضه می کند و صادرات بسیار خوبی نیز دارا می باشد.

بلور کاوه با قیمت

لیست محصولات بلور کاوه با قیمت

در ادامه ابتدا به معرفی شرکت هایی که تحت نظر گروه صنعتی شیشه کاوه می باشند پرداخته ایم و هم چنین به روز ترین لیست قیمت تصویری شرکت ها را نیز می توانید داشته باشید. لیست قیمتی که توسط مجموعه اراد کریستال تهیه و تنظیم شده است.

  • شیشه مظروف یزد
  • بلور کاوه
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور شیشه
  • بلور شیشه تابان
بلور کاوه با قیمت

کارخانه شیشه مظروف یزد

شرکت بلور کاوه در راستای اینکه بتواند در دو سمت کشور یک توازن در امر خرید و فروش محصولات تولید شده در کارخانه های خود ایجاد کند یکی از شرکت های تحت نظر خود را به سمت استان یزد سوق داده است تا بتواند نیاز خریداران استان هایی چون یزد و کرمان و سیستان و مشهد را با هزینه ای کمتر پاسخگو باشند.

بیشتر محصولاتی که در شرکت شیشه مظروف یزد تولید و به بازار توزیع می شوند در زمینه سرو و نوشیدنی مایعات سرد و گرم می باشد و بیشترین تولیدات انها به ظروف زیر اختصاص دارد.

  • شات یا نیم یک
  • نیم لیوان
  • لیوان
  • فنجان و نعلبکی
  • لیوان های چای
  • کاسه ها
  • و…
بلور کاوه با قیمت

کارخانه بلور کاوه

شاید اگر شما تجربه ای کافی در زمینه خرید و فروش بلور و شیشه کاوه نداشته باشید با شنیدن نام اسم کارخانه بلور کاوه بر این فکر باشید که منظور از این واژه یعنی همه انبار های این برند ولی باید گفت که این اصطلاح اندکی غلط می باشد.

بلور کاوه نام یکی از چند شرکت تولید کننده برند کاوه است که در شهرک صنعتی شاوه مشغول بع تولید انواع ظروف بلور و شیشه ای می باشد و بیشترین تولیدات این شرکت به پارچ ها اختصاص دارد ولی شما خریداران عزیز می توایند فایل لیست قیمت محصولات بلور کاوه را دانلود کنید تا با همه تولیدات این شرکت بیشتر اشنا بشوید.

بلور کاوه با قیمت

توسعه بلور کاوه

شرکت توسعه بلور کاوه نیز در شهرک صنعتی کاوه قرار دارد و هم نام اسم فوق می باشد ولی محصولات کاملا متفاوتی را تولید و به بازار عرضه می کند. ظروفی که در این شرکت تولید می شوند برای اولین بار در ایران و خاورمیانه تولید شده اند و به بلور های نازک معروف می باشند و انواع زیر تنها بخشی از انها می باشند و با دانلود لیست تصویری قیمت محصولات شرکت توسعه بلور کاوه می تولنید اشنایی بیشتری با انها پیدا کنید.

  • گیلاس ها یا جام
  • نیم لیوان و لیوان های پایه دار
  • استکان ها
بلور کاوه با قیمت

بلور و شیشه تابان

برای این شرکت در زمینه تولید بلوری قابل استفاده در اشپزخانه و رومیزی نمی توان جایگاه بسیار بالایی را نمی توان در نظر گرفت چرا که محصولاتی که در این بخش تولید  و به فروش می رسند به نسبت سایر محصولات مصرف کمتری دارند و هم چنین تنوع کاری این واحد نیز به نسبت سایر کارخانه کمتر می باشد.

به هر حال چنانچه تمایل دارید تا با همه تولیدات شرکت بلور و شیشه تابان در حوزه ظروف بلور اشنایی بیشتری یپدا کنید می توانید لیست قیمت مصور ان را دانلود کنید.

بلور کاوه با قیمت

کارخانه بلور شیشه

این اسم در حوزه بلور نامی شناخته شده می باشد و محصولاتی نیز که در ان تولید می شوند فروش خوبی نیز دارا هستند در بین واحد های مربوط به ساوه در جایگاه دوم فروش قرار دارد و لیست قیمت محصولات بلور شیشه با تصویر نیز برای شما عزیزان قرار داده شده است.

بلور کاوه با قیمت

کانال تلگرام بلور کاوه

در نظر داشته باشید که این برند در هفته ممکن است چند محصول جدید را وارد خطوط تولید خود کند و شما خریداران نیز تمایل دارید تا محصولات بلور کاوه با قیمت را در سریع ترین زمان ممکن بدست اورید و لذا باید خود را به روز کنید که یکی از این مسیر ها قطعا می تواند عضویت در کانال تلگرامی بلور کاوه باشد.

KAVEHGLASSIND@

بلور کاوه با قیمت
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت شیشه مظروف یزد

شرکت شیشه مظروف یزد بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد هم اکنون توانایی تولید انواع محصولات بلور نشکن و چاپی و …